tisdag 13 april 2010

Sverige Springer

Är lite i otakt jämfört med Pär & Martin, min vilodag blir i dag. Jag får hålla ångan uppe på annat sätt... till exempel med TV:n!

I kväll sänder nämligen TV4 Sport andra avsnittet av Sverige Springer, ett program om löpningens många sidor . Förra veckans premiärprogram (med bl a systrarna Kallur) lyckades jag missa, likaså reprisen i söndags - har letat på Play-kanalerna, googlat och sökt i YouTube men ingenstans hittar jag avsnittet (tips eller, ännu bättre, länk till det tages emot med tacksamhet!).

Läser man recensionerna på nätet så får programmet både ris och ros, men vi vet alla hur det är med det där med smaken... Bäst är det att titta själv och bilda sig en egen uppfattning. Därför har jag ställt klockan i min telefon på 21.25 i kväll.

1 kommentar:

  1. Du kan hitta det här kanske:
    http://www.tv4.se/1.1565307/sverige_springer?episodeId=1.1565308
    TV4 har problem med TV4 play just nu fick jag som svar, så jag vet inte om länken funkar

    SvaraRadera